500 4x4 AR Homologacja T3 2017

Potężne narzędzie do pracy i wycieczek rekreacyjnych - Linhai 500 4x4 SR jest odpowiedni do pomocy przy domu, gospodarstwie, na polu czy w lesie. W codziennym użytkowaniu użytkownicy docenią całkowicie przebudowane, bardzo zwrotne podwozie z niezależnym zawieszeniem wszystkich kół, cichym, dynamicznym, chłodzonym cieczą silnikiem oraz elektrycznie przełącznym napędem kół 2x4 / 4x4 z elektryczną blokadą przedniego dyferencjału. To bardzo bogato wyposażony quad w przystępnej cenie, który spłeni oczekiwania wielu użytkowników.

Kolorystyka:  BíláBíláBílá

Cena: 4 600 EUR (Brutto)

Blokada przedniego dyferencjału

Blokada przedniego dyferencjału

Wygodna blokada przedniego dyferencjału pozwala na wydostanie się z ciężkiego, błotnistego terenu, gdzie przenie koła mogą ugrzęznąć. Przy włączonym napędzie wszystkich kół (4WD) z włączoną blokadą przednie koła obracaja się z tą samą prędkością, a moc silnika przekazywana jest równomiernie na wszystkie koła co pozwala na bezpieczną jazdę, przejazdy przez przeszkody oraz wjazdy i zjajzdy. Aby włączyć blokadę dyferencjału trzeba się tylko zarzymać i nacisnąć jeden przycisk na kierownicy.

Silnik

Silnik

Nowocześnie zaprojektowany jednocylindrowy silnik chłodzony cieczą jest oszczędny ale potrafi także pokonać wiele przeszkód napotkanych na swojej drodze. Moc silnika przekaywana jest na koła za pomocą automatycznej skrzyni biegów ( CVT) wykonanej przez CVTech w Kanadzie z biegiem niskim, neutralnym oraz wstecz. Posiada także sczególnie przydatną funkcję hamowania silnikiem - potrzebną na stromych zboczach.

Napęd 4x4

Napęd 4x4

Niezawodny, łatwo przełączny napęd 4x4 z blokadą przedniego dyferencjału zapewnia dobrą przyczepność na każdej powierzchni. Po naciśnięciu jednego przycisku na kierownicy moc silnika przenoszona jest równomiernie na wszystkie koła, co znacznie zwiększa przyczepność. A kiedy wjedziesz w teren ekstremalny możesz uruchomić elektryczną blokadę przedniego dyferencjału. Podczas ciężkiej pracy, podjazdów i zjazdów z góry Linhai zapewni Ci wystarczająco dużą mocy abyś bez problemu mógl pokonać każdą sytuację na trasie

Zwrotne podwozie

Zwrotne podwozie

Szeroka płyta podwozia i niski środek ciężkości zapewniają najlepsze właściwości jezdne oraz stabilność nawet w trudnym terenie. Niezależne zawieszone koła, mocne hamulce tarczowe o dużej sile hamowania radzą sobie nawet podczas ciągnięcia ciężkich przyczep. Co więcej zwinność pojazdu zapewnia mały promień skrętu.

Oświetlenie LED

Oświetlenie LED

Atrakcyjne oświetlenie LED do jazdy dziennej uzupełnia nowoczesny design tego modelu. Razem z kierunkowskazami LED, Linhai 500 wygląda bardziej dojrzale i nowocześnie. Mocne, podwójne projekcyjne reflektory oświetlą nawet najciemniejsze drogi.

Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD

Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD

Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD z podświetleniem jest czytelny i zawiera niezbędne dla kierowcy informacje: cyfrowy obrotomierz oraz prędkościomierz, liczbę przejechanych kilometrów, liczbę przejechanych motogodzin, kontrolkę włączonego napędu 2x4 lub 4x4, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa, kontrolkę biegu neutralnego, kontrolkę świateł długich, kierunkowskazów, awaryjnych oraz wstecznego.

Bogate wyposażenie

Bogate wyposażenie

Mimo swojej bardzo atrakcyjnej ceny Linhai 500 4x4 może pochwalić się bogatym wyposażeniem standardowym, które oprócz elektrycznie przełączanego napędu 4x4 obejmuje przedni i tylny bagażnik, przedni bumper, stalowe felgi, elektryczną wyciągarkę o sile uciągu 3000lbs z pilotem, kulę haka holowniczego, osłony dłoni, światła LED do jazdy dziennej, podwójne reflektory projekcyjne oraz kierunkowskazy LED.

Silnik

Typ: czterosuwowy jednocylindrowy SOHC
Pojemność: 493 cm3
Średnica x skok tłoka: Ø87.5 x 82 mm
Zapłon: CDI
Moc: 24 kW (32k) / 7000 ot./min. (off-road)
Moment obrotowy: 38.8 Nm / 5500 ob./min
Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny

Układ napędowy

Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie
Skrzynia biegów: automatyczna- CVT wariator z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem
Blokada dyferencjału: przedniego, ze sterowaniem elektrycznym
Napęd kół: wał kardana z przodu i z tyłu

Podwozie

Zawieszenie przód: niezależne, McPherson
Zawieszenie tył: IRS / niezależne podwójne wahacze
Amortyzatory przód: hydrauliczne z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Amortyzatory tył: hydrauliczne z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Hamulce przód: 2x tarcza hydrauliczna
Hamulce tył: 2x tarcza hydrauliczna
Opony przód: AT25 x 8 - 12
Opony tył: AT25 x 10 - 12

Rozmiary i waga

Długość całkowita: 2120 mm
Szerokość całkowita: 1185 mm
Wysokość całkowita: 1215 mm
Wysokość siedziska:  915 mm
Prześwit:  253 mm
Rozstaw: 1280 mm
Sucha masa:  364 kg
Zbiornik paliwa: 12,5 l

Inne

Prędkościomierz / obrotomierz:

Cyfrowy, wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, makszymalnie osiągnięta prędkość obrotowa silnika, maksymalnie osiągnięta prędkość,średnia prędkość, 2 liczniki dziennego przebiegu, dzienny licznik motogodzin, całkowity licznik kilometrów, kontrolka poziomu paliwa, kod diagnostyczny usterki, zegar pokładowy.
Kontrolki: napędu 4x4, temperatury silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł.

Homologacja

Homologacja drogowa: tak (prawo jazdy kategorii B)
   

Wyposażenie

Przełączany napęd 4x4, masywny przedni bumper,solidny przedni i tylny bagażnik, elektryczna wyciągarka z siłą uciągu 3000lbs s z pilotem, hak holowniczy, osłony dłoni, światła LED do jazdy dziennej, podwójne projekcyjne reflektory, światła tylne/stop/awaryjne w technologii LED, sygnał dźwiękowy włączonych kierunkowskazów

Inne

Fotografie i ilustracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacj

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich użycie.     OK   Więcej informacji