Silnik Kubota Diesel
Kubota to gwarancja jakości i niezawodności. Lekki, mocny i mało wymagający japoński trzycylindrowy silnik wysokoprężny Kubota D1105 słynie z wysokiej niezawodności i długiej żywotności. Dzięki technologii E-TVCS silnik jest bardzo cichy, ma dużą moc przy niewielkim spalaniu. Wyjątkowo udany napęd uzupełnia najnowocześniejsza automatyczna skrzynia biegów CVTech wyprodukowana w Kanadzie.
Elektryczne wspomaganie kierownicy
Wspomaganie kierownicy ułatwia jazdę oraz zwiększa komfort i bezpieczeństwo jazdy. Dzięki wspomaganiu kierownicy jazda jest znacznie łatwiejsza, szczególnie przy niskich prędkościach lub podczas skręcania w miejscu, a nawet długa jazda lub całodzienna praca nie będą Cię męczyć. Wspomaganie kierownicy nie tylko uprzyjemnia jazdę i poprawia prowadzenie, ale działa również jako amortyzator kierownicy, gdy przednie koło uderzy w ukryty kamień, dziurę lub pień. Wspomaganie pochłania większość energii, a uderzenie nie wytrąci kierownicy z ręki.
Napęd 4x4 z dwoma mechanizmami różnicowymi i trybem Turf
Przełączany elektrycznie napęd wszystkich kół z przednią i tylną blokadą mechanizmu różnicowego zapewnia doskonałe właściwości terenowe. Jednym naciśnięciem przycisku możesz wybrać napęd tylko na tylne koła lub napęd na wszystkie koła, a także włączyć blokady mechanizmu różnicowego, aby znacznie zwiększyć przyczepność. Ponadto pojazd ma możliwość mocnej redukcji prędkości do najwolniejszej w przypadku najcięższej pracy, stromych podjazdów i ciągnięcia ciężkich ładunków. Tryb Turf jest szczególnie przydatny podczas jazdy po wypielęgnowanym trawniku (dzęki temu go nie uszkodzisz) lub podczas skręcania w małym promieniu. W tym trybie napędzane jest tylko tylne prawe koło. Ponieważ dwa tylne koła nie są połączone, UTV obraca się łatwiej, opony nie tworzą kolein i nie rozdzierają trawnika.
Niezależnie zawieszenie kół
Solidne podwozie z nisko położonym środkiem ciężkości gwarantuje doskonałą stabilność i doskonałe prowadzenie w terenie. Wszystkie koła są niezależnie zawieszone i sprężynowane dzięki łatwo regulowanemu zawieszeniu. Doskonałą zwrotność zapewnia również elektryczne wspomaganie kierownicy i bardzo mały promień skrętu.
Duża platforma z wywrotem
Na przestronnej pace ładunkowej z wywrotem możesz załadować wszystko, czego potrzebujesz - pół tony nie stanowi problemu. Odchylana / zdejmowana tylna ściana oraz boki, ułatwiają przekształcenie stalowego nadwozia w dużą, praktyczną platformę. Dzięki rozpórkom gazowym zrzut każdego ładunku jest bezproblemowy.
Łatwa obsługa
Kierownica, dźwignia zmiany biegów i wszystkie elementy sterujące są przejrzyście i ergonomicznie rozmieszczone. Wszystko jest dokładnie tam, gdzie tego intuicyjnie oczekujesz, kontrola jest naturalna, wszystko przyjaźnie jest w zasięgu dłoni. Praca jest łatwiejsza, twoja uwaga nie jest rozpraszana podczas jazdy.
Mocne hamulce
Hamulce tarczowe o dużych rozmiarach zapewniają imponującą siłę hamowania. Są przewidywalne i niezawodnie zatrzymają Cię nawet przy dużym obciążeniu lub przy w pełni załadowanej pace.
Wyraźne informacje
Tablica przyrządów z niebieskim podświetlanym wyświetlaczem jest łatwa do odczytania i zawiera wszystkie ważne informacje. Cyfrowy obrotomierz, cyfrowy prędkościomierz, wskaźnik przebiegu, wskaźnik godzin pracy, wskaźnik włączenia 2WD / 4WD, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, cyfrowy wskaźnik paliwa, wskaźnik biegu neutralnego, światła drogowe, kierunkowskazy, włączony bieg wsteczny i wskaźnik pracy silnika.
Bogate wyposażenie
Niezawodny Linhai UTV1100 Kubota Diesel przekonuje również swoim bogatym wyposażeniem w podstawowej cenie. Standardowe wyposażenie obejmuje elektryczne wspomaganie kierownicy EPS, bardzo mocną wciągarkę o sile uciągu 4500 lbs, składane ochrony stóp, przedni zderzak, stalowe ramy ochronne, 14-calowe koła z sześcio-warstwowymi oponami, dach z tworzywa sztucznego odpornego na promieniowanie UV, klatkę ochronną z certyfikatem ROPS, kulę haka holowniczego, siedzenia z pasami bezpieczeństwa dla zwiększenia bezpieczeństwa załogi, schowek w desce rozdzielczej, podwójne reflektory projektorowe, światła do jazdy dziennej LED, akustyczną sygnalizację cofania.
Silnik
Model:
|
Kubota Diesel D1105-E3B, wyprodukowany w Japonii
|
Typ:
|
czterosuwowy, chłodzony cieczą, trzy cylindrowy, rzędowy
|
Pojemność:
|
1124 cm3
|
Średnica x skok:
|
Ø 78 x 78,4 mm
|
Współczynnik kompresji:
|
24:1
|
Moc:
|
24.8 HP
|
Moment obrotowy:
|
72 Nm @ 3000 / min
|
Chłodzenie:
|
ciecz + wentylator elektryczny
|
Układ napędowy
Napęd:
|
2x4 / 4x4, elektrycznie przełączany, 2 blokowane mechanizmy różnicowe
|
Skrzynia biegów:
|
automatyczna, CVTech, L / H / N / R z biegiem wstecznym + hamowanie silnikiem
|
Blokada mechanizmu różnicowego:
|
z przodu i z tyłu
|
Napęd główny:
|
kardanem
|
Podwozie
Zawieszenie przednie:
|
niezależne (IRS), podwójne wahacze
|
Zawieszenie tylne:
|
niezależne (IRS), podwójne wahacze
|
Zawieszenie przednie:
|
hydrauliczne amortyzatory z regulowanym napięciem sprężyny
|
Zawieszenie tylne:
|
hydrauliczne amortyzatory z regulowanym napięciem sprężyny
|
Hamulce przednie:
|
2x tarcza, hydrauliczne
|
Hamulce tylne:
|
2x tarcza, hydrauliczn
|
Hamulec postojowy:
|
ręczny
|
Opony przód:
|
AT26 x 9 - 14
|
Opony tył:
|
AT26 x 11 - 14
|
Wymiary i waga
Długość całkowita:
|
3010 mm
|
Szerokość całkowita:
|
1543 mm
|
Wysokość całkowita:
|
1900 mm
|
Wysokość siedziska:
|
915 mm
|
Prześwit:
|
240 mm
|
Rozstaw osi:
|
1930 mm
|
Waga bez płynów:
|
700 kg
|
Obciążenie nadwozia:
|
400 kg
|
Uciąg:
|
800 kg
|
Zbiornik paliwa:
|
35 l
|
Wymiary paki:
|
1420 x 1020 x 290 mm
|
Inne właściwości
Wyświetlacz:
|
Cyfrowy wyświetlacz wielofunkcyjny z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalna osiągnięta prędkość silnika, maksymalna osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 dzienne liczniki przebiegu, całkowity licznik przebiegu, dzienny licznik przebiegu, całkowity licznik przebiegu, wskaźnik paliwa, diagnostyczny kod usterki, zegar
Kontrolki: napęd 4x4, włączony bieg, przegrzanie silnika, olej silnikowy, kierunkowskazy, oświetlenie
|
Wyposażenie
Elektryczne wspomaganie kierownicy EPS, składana paka z odchylanym i zdejmowanym przodem i bokami, bardzo mocna wciągarka 4500 lbs, przedni bumper ochronny, stalowe ramy ochronne po pokach poajzdu, 14-calowe koła z sześcio-warstwowymi oponami, dach z tworzywa sztucznego odpornego na promieniowanie UV, składana ochrona stóp, klatka ochronna z certyfikatem ROPS, hak holowniczy, siedzenia z pasami bezpieczeństwa, schowek na tablicy rozdzielczej, podwójne reflektory projektorowe, światła do jazdy dziennej LED, akustyczna sygnalizacja cofania
Homologacja
Homologacja drogowa:
|
tak, T1b, (prawo jazdy kat. B)
|
|
|
Uwaga
Fotografie i ilustracje pojazdu mogą nie odpowiadać dokładnie specyfikacji na rynek polski. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.