NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b

Pojazd UTV z najwyższej serii z renomowanym, niezawodnym japońskim silnikiem wysokoprężnym Kubota oraz nowoczesnymi lampami LED Matrix. LINHAI UTV1100 Diesel ma wszystko, czego potrzeba w maszynie do ciężkiej pracy: dużą pakę transportową, na którą można załadować pół tony ładunku, 800 kg siły uciągu, solidne podwozie z napędem 2x4 / 4x4 oraz łatwą obsługę. Do tego atrakcyjny, nowoczesny design, bardzo dobra jakość wykonania oraz cena, na którą konkurencja nie może odpowiedzieć. LINHAI UTV1100 Diesel to jeden z najbardziej atrakcyjnych pojazdówdo prywatnego i profesjonalnego użytku na rynku.

Kolorystyka:

81 990 zł Zniżka 4 000 zł!
77 990 (Brutto)

NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b
NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b
NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b
NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b
NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b
NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b
NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b
NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b
NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b
NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b
NOWOŚĆ UTV 1100 Diesel T1b

Silnik Kubota Diesel

Silnik Kubota Diesel

Kubota to gwarancja jakości i niezawodności. Lekki, mocny i mało wymagający japoński trzycylindrowy silnik wysokoprężny Kubota D1105 słynie z wysokiej niezawodności i długiej żywotności. Dzięki technologii E-TVCS silnik jest bardzo cichy, ma dużą moc przy niewielkim spalaniu. Wyjątkowo udany napęd uzupełnia najnowocześniejsza automatyczna skrzynia biegów CVTech wyprodukowana w Kanadzie.

 

Elektryczne wspomaganie kierownicy

Elektryczne wspomaganie kierownicy

Wspomaganie kierownicy ułatwia jazdę oraz zwiększa komfort i bezpieczeństwo jazdy. Dzięki wspomaganiu kierownicy jazda jest znacznie łatwiejsza, szczególnie przy niskich prędkościach lub podczas skręcania w miejscu, a nawet długa jazda lub całodzienna praca nie będą Cię męczyć. Wspomaganie kierownicy nie tylko uprzyjemnia jazdę i poprawia prowadzenie, ale działa również jako amortyzator kierownicy, gdy przednie koło uderzy w ukryty kamień, dziurę lub pień. Wspomaganie pochłania większość energii, a uderzenie nie wytrąci kierownicy z ręki.

Napęd 4x4 z dwoma mechanizmami różnicowymi i trybem Turf

Napęd 4x4 z dwoma mechanizmami różnicowymi i trybem Turf

Przełączany elektrycznie napęd wszystkich kół z przednią i tylną blokadą mechanizmu różnicowego zapewnia doskonałe właściwości terenowe. Jednym naciśnięciem przycisku możesz wybrać napęd tylko na tylne koła lub napęd na wszystkie koła, a także włączyć blokady mechanizmu różnicowego, aby znacznie zwiększyć przyczepność. Ponadto pojazd ma możliwość mocnej redukcji prędkości do najwolniejszej w przypadku najcięższej pracy, stromych podjazdów i ciągnięcia ciężkich ładunków. Tryb Turf jest szczególnie przydatny podczas jazdy po wypielęgnowanym trawniku (dzęki temu go nie uszkodzisz) lub podczas skręcania w małym promieniu. W tym trybie napędzane jest tylko tylne prawe koło. Ponieważ dwa tylne koła nie są połączone, UTV obraca się łatwiej, opony nie tworzą kolein i nie rozdzierają trawnika.

 

Niezależnie zawieszenie kół

Niezależnie zawieszenie kół

Solidne podwozie z nisko położonym środkiem ciężkości gwarantuje doskonałą stabilność i doskonałe prowadzenie w terenie. Wszystkie koła są niezależnie zawieszone i sprężynowane dzięki łatwo regulowanemu zawieszeniu. Doskonałą zwrotność zapewnia również elektryczne wspomaganie kierownicy i bardzo mały promień skrętu.

Duża platforma z wywrotem

Duża platforma z wywrotem

Na przestronnej pace ładunkowej z wywrotem możesz załadować wszystko, czego potrzebujesz - pół tony nie stanowi problemu. Odchylana / zdejmowana tylna ściana oraz boki, ułatwiają przekształcenie stalowego nadwozia w dużą, praktyczną platformę. Dzięki rozpórkom gazowym zrzut każdego ładunku jest bezproblemowy.

Łatwa obsługa

Łatwa obsługa

Kierownica, dźwignia zmiany biegów i wszystkie elementy sterujące są przejrzyście i ergonomicznie rozmieszczone. Wszystko jest dokładnie tam, gdzie tego intuicyjnie oczekujesz, kontrola jest naturalna, wszystko przyjaźnie jest w zasięgu dłoni. Praca jest łatwiejsza, twoja uwaga nie jest rozpraszana podczas jazdy.

Mocne hamulce

Mocne hamulce

Hamulce tarczowe o dużych rozmiarach zapewniają imponującą siłę hamowania. Są przewidywalne i niezawodnie zatrzymają Cię nawet przy dużym obciążeniu lub przy w pełni załadowanej pace.

Wyraźne informacje

Wyraźne informacje

Tablica przyrządów z niebieskim podświetlanym wyświetlaczem jest łatwa do odczytania i zawiera wszystkie ważne informacje. Cyfrowy obrotomierz, cyfrowy prędkościomierz, wskaźnik przebiegu, wskaźnik godzin pracy, wskaźnik włączenia 2WD / 4WD, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, cyfrowy wskaźnik paliwa, wskaźnik biegu neutralnego, światła drogowe, kierunkowskazy, włączony bieg wsteczny i wskaźnik pracy silnika.

Bogate wyposażenie

Bogate wyposażenie

Niezawodny Linhai UTV1100 Kubota Diesel przekonuje również swoim bogatym wyposażeniem w podstawowej cenie. Standardowe wyposażenie obejmuje elektryczne wspomaganie kierownicy EPS, bardzo mocną wciągarkę o sile uciągu 4500 lbs, składane ochrony stóp, przedni zderzak, stalowe ramy ochronne, 14-calowe koła z sześcio-warstwowymi oponami, dach z tworzywa sztucznego odpornego na promieniowanie UV, klatkę ochronną z certyfikatem ROPS, kulę haka holowniczego, siedzenia z pasami bezpieczeństwa dla zwiększenia bezpieczeństwa załogi, schowek w desce rozdzielczej, podwójne reflektory projektorowe, światła do jazdy dziennej LED, akustyczną sygnalizację cofania.

Silnik

Model:
Kubota Diesel D1105-E3B, wyprodukowany w Japonii
Typ:
czterosuwowy, chłodzony cieczą, trzy cylindrowy, rzędowy
Pojemność:
1124 cm3
Średnica x skok:
Ø 78 x 78,4 mm
Współczynnik kompresji:
24:1
Moc:
24.8 HP
Moment obrotowy:
72 Nm @ 3000 / min
Chłodzenie:
ciecz + wentylator elektryczny
 

Układ napędowy

Napęd:
2x4 / 4x4, elektrycznie przełączany, 2 blokowane mechanizmy różnicowe
Skrzynia biegów:
automatyczna, CVTech, L / H / N / R z biegiem wstecznym + hamowanie silnikiem
Blokada mechanizmu różnicowego:
z przodu i z tyłu
Napęd główny:
kardanem

 Podwozie

Zawieszenie przednie:
niezależne (IRS), podwójne wahacze
Zawieszenie tylne:
niezależne (IRS), podwójne wahacze
Zawieszenie przednie:
hydrauliczne amortyzatory z regulowanym napięciem sprężyny
Zawieszenie tylne:
hydrauliczne amortyzatory z regulowanym napięciem sprężyny
Hamulce przednie:
2x tarcza, hydrauliczne
Hamulce tylne:
2x tarcza, hydrauliczn
Hamulec postojowy:
ręczny
Opony przód:
AT26 x 9 - 14
Opony tył:
AT26 x 11 - 14

Wymiary i waga

Długość całkowita:
3010 mm
Szerokość całkowita:
1543 mm
Wysokość całkowita:
1900 mm
Wysokość siedziska:
 915 mm
Prześwit:
 240 mm
Rozstaw osi:
1930 mm
Waga bez płynów:
700 kg
Obciążenie nadwozia:
400 kg
Uciąg:
800 kg
Zbiornik paliwa:
35 l
Wymiary paki:
1420 x 1020 x 290 mm

 

Inne właściwości

Wyświetlacz:                    
Cyfrowy wyświetlacz wielofunkcyjny z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalna osiągnięta prędkość silnika, maksymalna osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 dzienne liczniki przebiegu, całkowity licznik przebiegu, dzienny licznik przebiegu, całkowity licznik przebiegu, wskaźnik paliwa, diagnostyczny kod usterki, zegar
Kontrolki: napęd 4x4, włączony bieg, przegrzanie silnika, olej silnikowy, kierunkowskazy, oświetlenie
 

Wyposażenie

Elektryczne wspomaganie kierownicy EPS, składana paka z odchylanym i zdejmowanym przodem i bokami, bardzo mocna wciągarka 4500 lbs, przedni bumper ochronny, stalowe ramy ochronne po pokach poajzdu, 14-calowe koła z sześcio-warstwowymi oponami, dach z tworzywa sztucznego odpornego na promieniowanie UV, składana ochrona stóp, klatka ochronna z certyfikatem ROPS, hak holowniczy, siedzenia z pasami bezpieczeństwa, schowek na tablicy rozdzielczej, podwójne reflektory projektorowe, światła do jazdy dziennej LED, akustyczna sygnalizacja cofania
 

Homologacja

Homologacja drogowa:
tak, T1b, (prawo jazdy kat. B)
 
 

 Uwaga

Fotografie i ilustracje pojazdu mogą nie odpowiadać dokładnie specyfikacji na rynek polski. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.