UTV 520 T-BOSS EFi E4

Nowoczesny design ze sportowym akcentem, wytrzymałe podwozie z niezależnym zawieszeniem wszystkich kół, napęd 2x4 / 4x4, solidna konstrukcja, doskonałe właściwości jezdne, niezawodny nowoczesny silnik na wtrysku (EFI) to terenowy Linhai UTV 520 T-BOSS . Dzięki w pełni automatycznej skrzyni biegów i ergonomicznemu wnętrzu z dużą ilością miejsca dla załogi jazda jest łatwa i przyjemna. Doskonała stabilność, znakomita przepuszczalność terenu, duża skrzynia z wywrotem i niskie koszty eksploatacji sprawiają, że to idealna wszechstronna maszyna do pracy w polu, w lesie, na budowach, parkach, w ogrodnictwie, obiektach sportowych oraz przy zaopatrywaniu hoteli górskich . Możesz dodatkowo zwiększyć jego wartość użytkową dzięki akcesoriom z naszej oferty, takim jak opryskiwacze, kosiarki, pługi i inne praktyczne akcesoria.

Kolorystyka: ModráCamouflage

Cena obejmuje pojazd wyposażony w wyciągarkę, dach oraz przednią szybę!​

9 400 EUR (Brutto)

44 250 (Brutto)

UTV 520 T-BOSS EFi E4
UTV 520 T-BOSS EFi E4
UTV 520 T-BOSS EFi E4
UTV 520 T-BOSS EFi E4
UTV 520 T-BOSS EFi E4
UTV 520 T-BOSS EFi E4
UTV 520 T-BOSS EFi E4
UTV 520 T-BOSS EFi E4
UTV 520 T-BOSS EFi E4

Silnik

Silnik

Niezawodny i ekonomiczny silnik o pojemności 493 ccm z wtryskiem paliwa DELPHI zaskakuje wydajnością, niskim zużyciem paliwa i łatwą konserwacją. Napęd przenoszony jest na koła za pomocą automatycznej skrzyni biegów kanadyjskiej firmy CVTech z silną redukcją, biegiem neutralnym oraz biegiem wstecz. Podczas podjazdów w górę po stromych zboczach użytkownicy z pewnością docenią hamowanie silnikiem.

Napęd 4x4

Napęd 4x4

Niezawodny elektrycznie przełączany napęd wszystkich kół z blokadą przedniego dyferencjału gwarantuje łatwość poruszania się w każdym terenie. Naciśnięcie jednego przycisku powoduje włączenie napędu na koła tylne lub wszystkie cztery, tym samym znacznie zwiększając przyczepność w ekstremalnych warunkach terenowych. Do ciężkiej pracy, podjazdów oraz ciągnięcia załadowanych przyczep przydaje się także redukcja prędkości.

Podwozie

Podwozie

Szeroka konstrukcja podwozia pozwala na zachowanie stabilności w każdym terenie, duży skok zawieszenia i niski środek ciężkości pozwalają na wygodną jazdę. Wszystkie koła są niezależnie zawieszone, a amortyzatory posiadają pięciostopniową regulację. Komfortowe prowadzenie zapewnia również korzystny rozkład ciężaru oraz mały promień skrętu.

Duża paka transportowa

Duża paka transportowa

Przestronna paka transportowa o wymiarach 1350 x 950 cm może udźwignąć aż 200 kg ładunku, dzięki amortyzatorom gazowym pakę można odchylać i rozkładać.

Łatwa obsługa

Łatwa obsługa

Kierownica, dźwignia zmiany biegów i wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone ergonomicznie, tak że kierowca intuicyjnie może z nich korzystać i odpowiednio skupić się na wykonywanej pracy.

Hamulce

Hamulce

Hamulce tarczowe o dużych średnicach tarcz zapewniają pewne hamowanie. Hamulce z progresywnym naciskiem charakteryzują się równomiernym naciskiem na przednią i tylną oś co skutkuje przewidywalnym i bezpiecznym zatrzymywaniem się nawet z dużym obciążeniem na pojeździe.

Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD

Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD

Podświetlany na niebiesko wielofunkcyjny wyświetlacz LCD jest czytelny i zawiera wszystkie niezbędne informacje: cyfrowy obrotomierz i prędkościomierz, wskaźnik przejechanych km, wskaźnik motogodzin, kontrolkę włączonego napędu 2x4 / 4x4, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa, kontrolka biegu neutralnego, kontrolka  świateł dziennych, kierunkowskazów oraz biegu wstecz.

Bogate wyposażenie w cenie

Bogate wyposażenie w cenie

Bogate wyposażenie standardowe UTV 520 T-BOSS to wytrzymały, odporny na promieniowanie UV dach, siatki boczne w drzwiach kierowcy i pasażera, uchwyty dla pasażera, dużą pakę transportową, zagłówki, hak holowniczy oraz wyciągarkę z pilotem o sile uciągu 3000lbs.

Silnik

Typ: czterosuwowy jednocylindrowy SOHC EFI, 4 zawory
Pojemność: 493 cm3
Średnica x skok tłoka: Ø 87.5 × 82 mm
Max. moment obrotowy: 39 Nm / 5500 ob./min. (off-road)
Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa DELPHI (GB)

Układ napędowy

Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie
Skrzynia biegów: automatyczna -  CVTech z biegiem wstecz, L/H/N/R
Napęd kół: wał kardana z przodu i z tyłu

Podwozie

Zawieszenie przód: niezależne, McPherson 
Zawieszenie tył: niezależne, podwójne wahacze
Amortyzatory przód: amortyzatory hydrauliczne
Amortyzatory tył: amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi
Hamulce przód: 2x tarcze / hydrauliczne
Hamulce tył : 1x tarcza / hydrauliczne
Opony przód: AT25 x 8 - 12
Opony tył: AT25 x 10 - 12

Rozmiary i waga

Długość całkowita: 2790 mm
Szerokość całkowita: 1470 mm
Wysokość całkowita: 1920 mm
Wysokość siedziska: 860 mm
Prześwit: 280 mm
Rozstaw: 1855 mm
Masa własna (w tym wypełnienie): 563 kg
Rozmiar paki transportowej: 1320 x 910 x 290 mm
Nośność paki: 200 kg
Zbiornik paliwa: 26 l

Inne

Wyświetlacz:                    

Wielofunkcyjny cyfrowy wyświetlacz z funkcjami: prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebytej odległości, licznik motogodzin, cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa, zegar pokładowy, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego
Kontrolki: biegu neutralnego, świateł drogowych, keierunkowskazów, biegu wstecz, silnika

Homologacja

Homologacja: tak (prawo jazdy kategorii B)
   

Wyposażenie w cenie

Mocny, odporny na promieniowanie UV dach z tworzywa sztucznego, duża szyba plexi, duży przedni bumper, siatki po stronie kierowcy i pasażera, uchwyty dla pasażera, zagłówki, duża skrzynia ładunkowa z amortyzatorami gazowymi, burtą, hak holowniczy oraz wyciągarka o sile uciągu 3000lbs oraz pilotem.

Uwaga

Fotografie i ilustracje nie muszą dokłądnie odpowiadać pojazdom, które są na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich użycie.     OK   Więcej informacji